Servei d'aigües de Castellgalí

A partir del dia 1 d’octubre de 2017 SOREA, S.A, companyia d'aigües del municipi, va posar a la disposició dels clients diferents canals d'atenció.

Actualment es tracta d'un servei que cada vegada utilitzen més persones del municipi per tal de cobrir els seus problemes i/o incidències.

Disposa de punt presencial i d'atenció telefònica.

Punts d'atenció presencial:

A les oficines de l'Ajuntament cada 15 dies, els dilluns de 09.00 a 11.00 hores  a partir del mes de març de 2019.

Atenció telefònica:

  • Telèfon avaries 24 hores: 900.30.40.70
  • Telèfon de gestions comercials (dill-div de 8 a 21 h): 900.40.50.70
  • Telèfon de reclamacions (dill-div de 8 a 21 h): 900.40.50.70
  • Telèfon per facilitar lectures de comptadors (24 h): 900.40.50.70

Contacte:

  • Web/Oficina virtual (24 h, 365 dies/any): a www.sorea.cat
  • App Sorea per Android iOs
  • Twitter @Sorea 

Adreça:

c/ de l'Om, 29-31 - 08650 Sallent 08650 Sallent - Barcelona. Per avaries: 900.30.40.70 Per atenció al client: 900.40.50.70

Darrera actualització: 11.11.2020 | 17:00