Servei d'aigües de Castellgalí
A partir del dia 1 d’octubre de 2017 SOREA, S.A, companyia d'aigües del municipi, va posar a la disposició dels clients diferents canals d'atenció.
Actualment es tracta d'un servei que cada vegada utilitzen més persones del municipi per tal de cobrir els seus problemes i/o incidències.
Disposa de punt presencial i d'atenció telefònica.
Punts d'atenció presencial:
A les oficines de l'Ajuntament cada 15 dies, els dilluns de 09.00 a 11.00 hores a partir del mes de març de 2019.
Atenció telefònica:
- Telèfon avaries 24 hores: 900.30.40.70
- Telèfon de gestions comercials (dill-div de 8 a 21 h): 900.40.50.70
- Telèfon de reclamacions (dill-div de 8 a 21 h): 900.40.50.70
- Telèfon per facilitar lectures de comptadors (24 h): 900.40.50.70
Contacte:
- Web/Oficina virtual (24 h, 365 dies/any): a www.sorea.cat
- App Sorea per Android iOs
- Twitter @Sorea
Adreça:
c/ de l'Om, 29-31 - 08650 Sallent 08650 Sallent - Barcelona. Per avaries: 900.30.40.70 Per atenció al client: 900.40.50.70
Darrera actualització: 11.11.2020 | 17:00