Operatives a l’Organisme de gestió Tributària més de 100 noves línies telefòniques per atendre consultes i prestar assistència tributària

Dimecres, 27 de maig de 2020 a les 00:00

Ampliades les línies operatives de l’Organisme de Gestió Tributària, en els propers dies, amb 80 més que actualment per atendre consultes i prestar l’assistència tributària.

Volem comunicar-vos que, un cop finalitzats els treballs tècnics necessaris, portats a terme per l’operadora de telefonia corresponent, des d’ahir dilluns dia 25 de maig han quedat operatives a l’Organisme de Gestió Tributària més de 100 noves línies telefòniques per tal d’atendre les consultes i prestar l’assistència tributària que demanin els contribuents.

Aquestes línies telefòniques es veuran ampliades, en els propers dies, amb més de 80 més que actualment s’estan gestionant amb l’operadora que presta el servei de telefonia.

A través d’aquest canal telefònic, els contribuents no només podran formular consultes i peticions d’assistència tributària, sinó que també podran efectuar el pagament amb targeta de crèdit, dels deutes de dret públic recaptats per l’Organisme, sense necessitat d’efectuar desplaçaments a les entitats bancàries

Us facilitem els telèfons de contacte que s’ofereixen a la zona de Manresa:

934.729.150

orgt.manresa @diba.cat

Darrera actualització: 29.05.2020 | 13:54