Encesa de llums de Nadal
Dimarts, 20 de novembre de 2018
Viu el Nadal a Castellgalí!Tots els nens i nenes que vinguin s'encarregaran de fer l'encesa
Coca i xocolata pels xics i copa de cava i coca pels adults!
Comencem a donar la benvinguda al Nadal!
Lloc: a la Plaça de l'ajuntament
Hora: a les 18.30 hores