Canals d'atenció al client del servei d'aigües de Castellgalí
A partir del dia 1 d’octubre ja no estarà disponible l'oficina d'atenció al ciutadà que disposava SOREA, S.A al municipi de Sant Vicenç de Castellet, hi ha posat a la disposició dels clients els següents canals d'atenció:
Punts d'atenció presencial:
A les oficines de l'Ajuntament cada 15 dies, els dilluns de 11.00 a 13.00 hores a partir del 09/10/2017.
Els propers dies d'atenció són:
9 i 23 d'otcubre
6 i 20 de novembre
4 i 18 de desembre
Atenció telefònica:
- Telèfon avaries 24 hores: 900.304.070
- Telèfon de gestions comercials (dill-div de 8 a 21 h): 902.250.070
- Telèfon de reclamacions (dill-div de 8 a 21 h): 900.405.070
- Telèfon per facilitar lectures de comptadors (24 h): 900.816.101
Atenció telefònica:
- Web/Oficina virtual (24 h, 365 dies/any): a www.sorea.cat
- App Sorea per Android iOs
- Twiter @Sorea (dill-div de 9 a 17 h)